Hammer hè a parte di travagliu più impurtante è facilmente purtata di u trituratore

Hammer hè a parte di travagliu più impurtante è facilmente purtata di u trituratore.A so forma, a dimensione, u metudu di arrangiamentu è a qualità di fabricazione anu una grande influenza in l'efficienza di triturazione è a qualità di u produttu.

Attualmente, ci sò parechje forme di martellu utilizati, ma u più utilizatu hè u martellu rettangulare in forma di piastra.Per via di a so forma simplice, a fabricazione faciule è a bona versatilità.

U mudellu di utilità hà dui pin shafts, unu di i quali hà un pirtusu in serie nantu à u pin shaft, chì pò esse giratu per travaglià cù quattru cantoni.U latu di travagliu hè rivestitu è ​​saldatu cù carburu di tungstenu o saldatu cù una lega speciale resistente à l'usura per allargà a vita di serviziu.

Tuttavia, u costu di fabricazione hè altu.I quattru cantoni sò fatti in trapezoidi, anguli è anguli sharp per migliurà l'effettu di sfracicà nantu à l'alimentazione di fibra di foraggi, ma a resistenza à l'usura hè povera.U martellu annular hà solu un pirtusu di pin, è l'angolo di travagliu hè automaticamente cambiatu durante l'operazione, cusì l'usura hè uniforme, a vita di serviziu hè longa, ma a struttura hè cumplessa.

U martellu rettangulare d'acciaio compostu hè una piastra d'acciaio cù una durezza alta nantu à duie superfici è una bona tenacità in u mità, chì hè furnita da u mulinu di laminazione.Hè simplice di fabricazione è pocu costu.

A prova mostra chì u martellu cù una lunghezza propria hè benefica per aumentà a putenza di kilowatt-ora, ma s'ellu hè troppu longu, u cunsumu di metalli aumenterà è a putenza di kilowatt-ora diminuirà.

Inoltre, secondu a prova di triturazione di granu realizata da l'Academia Chinesa di Mecanizazione Agricola cù martelli di 1,6 mm, 3,0 mm, 5,0 mm è 6,25 mm, l'effettu di frantumazione di i martelli di 1,6 mm hè 45% più altu ch'è quellu di i martelli di 6,25 mm, è 25,4. % più altu di quellu di i martelli di 5 mm.

U martellu magre hà una alta efficienza di sfrattu, ma a so vita di serviziu hè relativamente corta.U gruixu di martelli utilizati deve varià secondu a dimensione di l'ughjettu sfracicatu è u mudellu.U martellu di macinazione di alimentazione hè statu standardizatu in Cina.U Ministeru di l'Industria di Macchine hà determinatu trè tippi di martelli standard (tipu I, II è III) (martelli rettangulari doppiu foru).


Tempu di Postu: Dec-27-2022