Scarsa resistenza à l'acqua, superficia irregulare, altu cuntenutu di polvere è lunghezza irregulare? Prublemi cumuni è misure di miglioramentu in a pruduzzione di alimenti acquatichi
In a nostra pruduzzione cutidiana di alimenti acquatichi, avemu scontru qualchi prublemi da diversi aspetti. Eccu alcuni esempi da discute cun tutti, cum'è seguita:
1. Formula

1. In a struttura di a formula di l'alimentu per pesci, ci sò più tippi di materie prime di farina, cum'è a farina di colza, a farina di cuttone, ecc., chì appartenenu à a fibra grezza. Alcune fabbriche d'oliu anu una tecnulugia avanzata, è l'oliu hè basicamente frittu à seccu cù assai pocu cuntenutu. Inoltre, sti tippi di materie prime ùn sò micca facilmente assorbenti in a pruduzzione, ciò chì hà assai impattu nantu à a granulazione. Inoltre, a farina di cuttone hè difficiule da schiaccià, ciò chì affetta l'efficienza.
2. Soluzione: L'usu di torta di colza hè statu aumentatu, è ingredienti lucali di alta qualità cum'è a crusca di risu sò stati aghjunti à a formula. Inoltre, hè statu aghjuntu u granu, chì rapprisenta circa u 5-8% di a formula. Grazie à l'aghjustamentu, l'effettu di granulazione in u 2009 hè relativamente ideale, è ancu u rendimentu per tonnellata hè aumentatu. E particelle di 2,5 mm sò trà 8-9 tunnellate, un aumentu di quasi 2 tunnellate paragunatu à u passatu. L'aspettu di e particelle hè ancu significativamente migliuratu.
Inoltre, per migliurà l'efficienza di a macinazione di a farina di semi di cuttuni, avemu mischiatu a farina di semi di cuttuni è a farina di colza in un rapportu 2: 1 prima di a macinazione. Dopu u miglioramentu, a velocità di macinazione era basicamente à parità cù a velocità di macinazione di a farina di colza.
2, Superficie irregulare di particelle

1. Hà un grande impattu nant'à l'aspettu di u pruduttu finitu, è quandu hè aghjuntu à l'acqua, hè propensu à crollà è hà un bassu tassu d'utilizazione. A ragione principale hè:
(1) E materie prime sò schiacciate troppu grossolanamente, è durante u prucessu di tempera, ùn sò micca cumpletamente maturate è addulcite, è ùn ponu esse bè cumminate cù altre materie prime quandu passanu per i fori di u stampu.
(2) In a formula di l'alimentazione di i pesci cù un altu cuntenutu di fibra grezza, per via di a presenza di bolle di vapore in a materia prima durante u prucessu di tempera, queste bolle si rompenu per via di a differenza di pressione trà l'internu è l'esternu di u stampu durante a cumpressione di e particelle, risultendu in una superficia irregulare di e particelle.
2. Misure di gestione:
(1) Cuntrullà currettamente u prucessu di frantumazione
Attualmente, quandu si produce alimentu per pesci, a nostra sucietà usa una micropolvera di setacciu di 1,2 mm cum'è materia prima in massa. Cuntrullemu a frequenza d'usu di u setacciu è u gradu di usura di u martellu per assicurà a finezza di a frantumazione.
(2) Cuntrollu di a pressione di vapore
Sicondu a formula, aghjustate a pressione di vapore ragiunevolmente durante a pruduzzione, generalmente cuntrullendu intornu à 0,2. A causa di a grande quantità di materie prime di fibre grossolane in a formula di l'alimentazione di i pesci, sò richiesti vapore di alta qualità è un tempu di tempera ragiunevole.
3. Scarsa resistenza à l'acqua di e particelle
1. Stu tipu di prublema hè u più cumunu in a nostra pruduzzione cutidiana, generalmente ligatu à i seguenti fattori:
(1) Un tempu di rinvenimentu cortu è una temperatura di rinvenimentu bassa risultanu in un rinvenimentu irregulare o insufficiente, un bassu gradu di maturazione è una umidità insufficiente.
(2) Materiali adesivi insufficienti cum'è l'amidu.
(3) U rapportu di cumpressione di u stampu di l'anellu hè troppu bassu.
(4) U cuntenutu d'oliu è a pruporzione di materie prime di fibra grezza in a formula sò troppu alti.
(5) Fattore di dimensione di e particelle di frantumazione.
2. Misure di gestione:
(1) Migliurà a qualità di u vapore, aghjustà l'angulu di a pala di u regulatore, allargà u tempu di tempera è aumentà in modu apprupriatu u cuntenutu d'umidità di e materie prime.
(2) Ajustate a formula, aumentate in modu apprupriatu e materie prime di amidu è riducete a proporzione di materie prime di grassu è di fibra grezza.
(3) Aghjunghje adesivo se necessariu. (Sospensione di bentonite à base di sodiu)
(4) Migliurà u rapportu di cumpressione di uanellu die
(5) Cuntrolla bè a finezza di a macinazione
4, Cuntenutu eccessivu di polvere in particelle

1. Hè difficiule d'assicurà l'aspettu di l'alimentazione generale di pellet dopu u raffreddamentu è prima di a vagliatura. I clienti anu signalatu chì ci sò più cenere fine è polvere in i pellet. Basatu annantu à l'analisi sopra, pensu chì ci sò parechje ragioni per questu:
A. A superficia di e particelle ùn hè micca liscia, l'incisione ùn hè micca pulita, è e particelle sò sciolte è propensi à a pruduzzione di polvere;
B. Vagliatura incompleta da u schermu graduatu, maglia di u schermu intasata, usura severa di e palle di gomma, apertura di a maglia di u schermu micca adattata, ecc.;
C. Ci hè assai residui di cenere fina in u magazzinu di u pruduttu finitu, è u sgomberu ùn hè micca cumpletu;
D. Ci sò periculi nascosti in a rimuzione di a polvera durante l'imballaggio è a pesata;
Misure di gestione:
A. Ottimizza a struttura di a formula, selezziunate a matrice di l'anellu in modu ragiunevule è cuntrullà bè u rapportu di cumpressione.
B. Durante u prucessu di granulazione, cuntrullà u tempu di tempera, a quantità di alimentazione è a temperatura di granulazione per maturà cumpletamente è ammorbidisce e materie prime.
C. Assicuratevi chì a sezione trasversale di e particelle sia pulita è aduprate un cultellu à taglio dolce fattu di striscia d'acciaio.
D. Ajustate è mantene u schermu di classificazione, è aduprate una cunfigurazione di schermu raghjonevule.
E. L'usu di a tecnulugia di screening secundariu sottu à u magazzinu di u pruduttu finitu pò riduce assai u rapportu di cuntenutu di polvere.
F. Hè necessariu di pulisce u magazzinu è u circuitu di u pruduttu finitu in modu puntuale. Inoltre, hè necessariu di migliurà l'imballaggio è u dispusitivu di rimuzione di a polvere. Hè megliu aduprà una pressione negativa per a rimuzione di a polvere, chì hè più ideale. In particulare durante u prucessu di imballaggio, u travagliadore di l'imballaggio deve batte regularmente è pulisce a polvere da a tramoggia tampone di a scala di imballaggio..
5, A lunghezza di e particelle varia
1. In a pruduzzione cutidiana, spessu scuntremu difficultà di cuntrollu, in particulare per i mudelli sopra à 420. E ragioni di questu sò riassunte in grossu cusì:
(1) A quantità d'alimentazione per a granulazione hè irregulare, è l'effettu di tempera fluttua assai.
(2) Spaziu inconsistente trà i rulli di u stampu o usura severa di u stampu ad anellu è di i rulli di pressione.
(3) Lungu a direzzione assiale di u stampu di l'anellu, a velocità di scarica à e duie estremità hè più bassa chè quella in u mezu.
(4) U foru di riduzione di a pressione di u stampu di l'anellu hè troppu grande, è a velocità d'apertura hè troppu alta.
(5) A pusizione è l'angulu di a lama di taglio sò irragionevuli.
(6) Temperatura di granulazione.
(7) U tipu è l'altezza effettiva (larghezza di a lama, larghezza) di a lama di taglio à anellu anu un impattu.
(8) À u listessu tempu, a distribuzione di e materie prime in a camera di cumpressione hè irregulare.
2. A qualità di l'alimentu è di i pellets hè generalmente analizata in basa à e so qualità interne è esterne. Cum'è sistema di pruduzzione, simu più esposti à e cose relative à a qualità esterna di i pellets di l'alimentu. Da una perspettiva di pruduzzione, i fattori chì influenzanu a qualità di i pellets di l'alimentu acquaticu ponu esse riassunti grosso modo cusì:

(1) A cuncepzione è l'urganizazione di e formule anu un impattu direttu nantu à a qualità di i pellets di l'alimentu acquaticu, chì rapprisentanu circa u 40% di u totale;
(2) L'intensità di a frantumazione è l'uniformità di a dimensione di e particelle;
(3) U diametru, u rapportu di cumpressione è a velocità lineare di u stampu à anellu anu un impattu nantu à a lunghezza è u diametru di e particelle;
(4) U rapportu di cumpressione, a velocità lineare, l'effettu di tempra è di rinvenimentu di u stampu ad anellu, è l'influenza di a lama di taglio nantu à a lunghezza di e particelle;
(5) U cuntenutu d'umidità di e materie prime, l'effettu di tempera, u raffreddamentu è l'asciugatura anu un impattu annantu à u cuntenutu d'umidità è l'aspettu di i prudutti finiti;
(6) L'attrezzatura stessa, i fattori di prucessu è l'effetti di tempra è di rinvenimentu anu un impattu annantu à u cuntenutu di polvere di particelle;
3. Misure di gestione:
(1) Ajustate a lunghezza, a larghezza è l'angulu di u raschiatore di tela, è rimpiazzate u raschiatore usuratu.
(2) Fate attenzione à aghjustà a pusizione di a lama di taglio in modu puntuale à l'iniziu è versu a fine di a pruduzzione per via di a piccula quantità di alimentazione.
(3) Durante u prucessu di pruduzzione, assicuratevi una velocità di alimentazione è un furnimentu di vapore stabili. Sè a pressione di vapore hè bassa è a temperatura ùn pò micca cresce, deve esse aghjustata o fermata in tempu utile.
(4) Ajustà ragiunevolmente a distanza trà ucunchiglia di rulliSeguitate u novu stampu cù novi rulli, è riparà subitu a superficia irregulare di u rullu di pressione è di u stampu di l'anellu per via di l'usura.
(5) Riparate u foru di guida di u stampu di l'anellu è pulite subitu u foru di u stampu bluccatu.
(6) Quandu si ordina u stampu di l'anellu, u rapportu di cumpressione di e trè file di fori à e duie estremità di a direzzione assiale di u stampu di l'anellu originale pò esse 1-2 mm più chjucu chè quellu in u mezu.
(7) Aduprate un cultellu à tagliu dolce, cù un spessore cuntrullatu trà 0,5-1 mm, per assicurà un bordu affilatu u più pussibule, in modu chì sia nantu à a linea di ingranamentu trà u stampu di l'anellu è u rullu di pressione.

(8) Assicuratevi a concentricità di u stampu à anellu, verificate regularmente a distanza di u mandrinu di u granulatore è aghjustatela se necessariu.
6, Punti di cuntrollu di riassuntu:
1. Macinazione: A finezza di a macinazione deve esse cuntrullata secondu i requisiti di specificazione
2. Miscelazione: L'uniformità di a miscelazione di a materia prima deve esse cuntrullata per assicurà una quantità di miscelazione adatta, u tempu di miscelazione, u cuntenutu di umidità è a temperatura.
3. Maturazione: A pressione, a temperatura è l'umidità di a macchina di sbuffu devenu esse cuntrullate.
A dimensione è a forma di u materiale di e particelle: devenu esse selezziunate specifiche adatte di stampi di compressione è lame di taglio.
5. Cuntenutu d'acqua di l'alimentu finitu: Hè necessariu assicurà u tempu è a temperatura di asciugatura è di raffreddamentu.
6. Spruzzatura d'oliu: Hè necessariu cuntrullà a quantità precisa di spruzzatura d'oliu, u numeru di beccucci è a qualità di l'oliu.
7. Selezzione: Selezziunate a dimensione di u setacciu secondu e specificazioni di u materiale.

Data di publicazione: 30 di nuvembre di u 2023