Lama di martellu di carburo di tungstenu cù un foru unicu
Indurimentu di a superficia
A lega di carburo di tungstenu hè sovrapposta à i bordi di travagliu di a lama di u martellu, cù un spessore di stratu da 1 à 3 mm. Sicondu i risultati di i testi, a durata di vita di e lame di martellu in lega di carburo di tungstenu saldate impilate hè 7 ~ 8 volte più alta di quella di e lame di martellu temprate in generale di 65Mn, ma u costu di fabricazione di a prima hè più di duie volte più altu.
Precisione di machinazione
U martellu hè una parte chì gira à alta velocità, è a so precisione di fabricazione hà una grande influenza nantu à l'equilibriu di u rotore di u pulverizatore. Hè generalmente necessariu chì a differenza di massa trà dui gruppi di martelli nantu à u rotore ùn superi micca 5 g. Dunque, a precisione di u martellu deve esse strettamente cuntrullata durante u prucessu di trasfurmazione, in particulare per a superficia di martelli in carburo di tungstenu, a qualità di u prucessu di superficia deve esse strettamente garantita. E lame di u martellu devenu esse installate in gruppi, è u scambiu aleatoriu trà i gruppi ùn hè micca permessu.

Quantità è Disposizione
U numeru è a dispusizione di e lame di u martellu nantu à u rotore di u mulinu à martellu influenzanu l'equilibriu di u rotore, a distribuzione di i materiali in a camera di frantumazione, l'uniformità di l'usura di u martellu è l'efficienza di u frantoio.
U numeru di lame di martellu hè misuratu da u numeru di lame di martellu per unità di larghezza di u rotore (densità di martellu), a densità hè troppu grande per chì u rotore possa inizià a coppia, u materiale hè colpitu più volte, è a pruduzzione di kWh hè ridutta; a densità hè troppu chjuca per chì a pruduzzione di u frantoio sia affettata.
A dispusizione di e lame di u martellu si riferisce à a relazione di pusizione relativa trà i gruppi di lame di u martellu nantu à u rotore è trà u listessu gruppu di lame di u martellu. A dispusizione di e lame di u martellu hè megliu per ottene i seguenti requisiti: quandu u rotore gira, a traiettoria di ogni lama di u martellu ùn si ripete micca; u materiale ùn si sposta micca da una parte in a camera di frantumazione sottu à e lame di u martellu (salvu per esigenze speciali); u rotore hè equilibratu in termini di forza è ùn vibra micca à alta velocità.

Principiu di travagliu
Un gruppu di lame di martellu gira per via di a cunduzione di putenza, è dopu avè righjuntu una certa velocità, u materiale alimentatu in a macchina serà schiacciatu (grande rottu chjucu), è sottu l'azione di u ventilatore, u materiale schiacciatu serà scaricatu da a macchina per via di i fori di u schermu.
Sustituzione di u produttu
A lama di u martellu hè una parte di travagliu di u frantoio chì colpisce direttamente u materiale, è hè dunque a parte di usura a più rapida è a più frequentemente rimpiazzata. Quandu i quattru anguli di travagliu di e lame di u martellu sò usurati, devenu esse rimpiazzati in tempu.





