L'usu micca autorizatu di e foto è di e copie di a nostra sucietà darà locu à azzioni legali da parte di a nostra sucietà!

Chì ghjè a distanza adatta trà a lama di u martellu è u setacciu di u frantoio

dimensione di u spaziu trà i martelli

A dimensione di u spaziu trà i martelli è u setacciu di u frantoio deve esse determinata secondu a durezza è i requisiti di frantumazione di u materiale trasfurmatu, di solitu cunsigliata trà 0,5-2 millimetri. Per materiali specifici cum'è i grani, hè cunsigliatu di avè un spaziu di 4-8 millimetri. U spaziu cunsigliatu per i materiali di paglia hè 10-14 millimetri. Questi valori cunsigliati sò basati nantu à l'esperienza pratica è i risultati sperimentali ortogonali, chì ponu aiutà à migliurà l'efficienza di frantumazione è à allargà a vita di serviziu di l'attrezzatura.

I frantoi sò apparecchiature indispensabili in parechje industrie, in particulare in campi cum'è a trasfurmazione di l'alimentu è l'energia da biomassa. E prestazioni di u frantoio dipendenu in gran parte da u disignu di u so martellu internu è di e so piastre di setacciu, in particulare da a dimensione di u spaziu trà di elli. Questu spaziu ùn solu affetta l'efficienza di frantumazione, ma hè ancu ligatu à a durata di vita di l'apparecchiatura.

1. A relazione trà a dimensione di u spaziu è l'efficienza di schiacciamentu

U spaziu trà u martellu è u crivellu hà un impattu direttu nantu à l'effettu di frantumazione è l'efficienza di u frantoio. U spaziu hè troppu grande, è u materiale ùn pò esse cumpletamente impattatu è macinatu da u martellu, risultendu in una bassa efficienza di frantumazione. À u cuntrariu, se u spaziu hè troppu chjucu, ancu s'ellu pò aumentà l'area di cuntattu è u numeru di colpi trà u materiale è u martellu, migliurà l'efficienza di frantumazione, pò ancu purtà à una usura prematura di u martellu è di u crivellu, è ancu à l'inceppamentu di u materiale è à l'incapacità di passà, affettendu cusì u funziunamentu nurmale di l'attrezzatura.

dimensione di u spaziu trà i martelli-1

2. Valori di distanza cunsigliati per diversi materiali

A dimensione di u spaziu trà u martellu è u setacciu deve varià secondu a durezza è i requisiti di frantumazione di u materiale trasfurmatu. Per i materiali cereali, per via di a so durezza muderata, hè cunsigliatu di avè un spaziu trà 4-8 millimetri, chì pò assicurà una alta efficienza di frantumazione è allargà a vita di serviziu di a lama di u martellu è di u setacciu. Per i materiali di paglia, per via di e so fibre lunghe è di a so forte tenacità, hè cunsigliatu di avè un spaziu trà 10-14 millimetri per evità l'intricciamentu o u bloccu durante u prucessu di frantumazione.

pellets

3. Cunsiglii pratichi è precauzioni

In pratica, l'operatori devenu aghjustà in modu flessibile a distanza trà i martelli è u setacciu secondu e caratteristiche di u materiale è i requisiti di pruduzzione. Inoltre, l'ispezione è a sustituzione regulare di martelli è schermi assai usurati sò ancu chjave per mantene u funziunamentu efficiente di u frantoio. Stabilendu distanze ragionevuli è mantenenduli currettamente, ùn solu si pò migliurà l'efficienza di u frantoio, ma si pò ancu riduce u cunsumu energeticu è a pussibilità di malfunzionamenti.

In riassuntu, a dimensione di u spaziu trà u battitore à martellu è u setacciu di u frantoio hè un fattore chjave chì influenza l'efficienza di frantumazione è a durata di serviziu. Seguendu i valori raccomandati è i principii di guida pratica citati sopra, l'utilizatori ponu ottimizà megliu e prestazioni di u frantoio è allargà a so durata di serviziu.

i martelli

Data di publicazione: 02-04-2025