U fabricatore di u martellu vi dice chì u martellu hè a parte di travagliu più impurtante è più faciule da usurà di u frantoio. A so forma, dimensione, metudu di dispusizione, qualità di fabricazione, ecc. anu una grande influenza nantu à l'efficienza di frantumazione è a qualità di u pruduttu.


U fabricatore di martelli vi dice chì ci sò parechje forme di martelli attualmente aduprate, ma u più adupratu hè u martellu rettangulare in forma di piastra, perchè hà una forma simplice, hè faciule da fabricà è hà una bona versatilità. Hà dui alberi à perni, unu di i quali hè filettatu nantu à l'alberu di u pernu, è i quattru anguli ponu esse aduprati in rotazione per travaglià. Saldatura di rivestimentu, saldatura superficiale di carburo di tungstenu o saldatura di una lega speciale resistente à l'usura nantu à u latu di travagliu per prolongà a vita di serviziu, ma u costu di fabricazione hè relativamente altu. Scarsa resistenza à l'abrasione. U martellu anulare hà solu un foru di pernu, è l'angulu di travagliu hè cambiatu automaticamente durante u travagliu, dunque l'usura hè uniforme è a vita di serviziu hè longa, ma a struttura hè cumplicata. U fabricatore di martelli vi dice chì u martellu rettangulare in acciaio cumpostu hè una piastra d'acciaio cù alta durezza nantu à e duie superfici è una bona tenacità in l'interstratu furnitu da u laminatore. Hè simplice da fabricà è à bassu costu.


U fabricatore di u battitore à martellu vi dice chì a prova mostra chì a lunghezza adatta di u martellu hè favurevule à aumentà a pruduzzione di elettricità per kilowatt-ora, ma s'ella hè troppu longa, u cunsumu di metallu aumenterà è a pruduzzione di elettricità per kilowatt-ora diminuirà.


Data di publicazione: 20 dicembre 2022