Matrice piatta per macchina à pellet

HAMMTECH offre una larga gamma di stampi piatti cù diverse dimensioni è parametri. U nostru stampo piatto hà bone proprietà meccaniche è una longa durata di vita.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione di u produttu

I stampi piatti per mulini à pellet sò cumpunenti cumunimenti usati in i mulini à pellet per cumpressà materiali cum'è u legnu o a biomassa in pellet. U stampo pianu hè custruitu cum'è un discu cù picculi fori praticati. Mentre i rulli di u mulinu à pellet spinghjenu i materiali attraversu un stampo, sò furmati in pellet. Sò largamente usati per a produzzione di alimenti à pellet acquatichi: alimenti flottanti, alimenti affundanti, alimenti in sospensione.

matrice piatta per macchina à pellet 4
matrice piatta per macchina à pellet 5
matrice piatta per macchina à pellet 6

Foru di perforazione

U primu passu per fà una matrice piatta per un mulinu di pellet hè di sceglie a piastra d'acciaio chì aduprerete. A piastra deve esse fatta d'acciaio indurito di alta qualità capace di resiste à e tensioni create durante u prucessu di granulazione. U spessore di u pannellu hè ancu un fattore impurtante da cunsiderà. E piastre più spesse generalmente duranu più, ma richiedenu più putenza per funziunà. E piastre più sottili, invece, richiedenu menu putenza, ma ponu usà si prima.

Prima di principià à perforà, avete bisognu di pianificà u disignu di a forma piatta. Questu includerà a determinazione di a dimensione è a spaziatura di i fori richiesti per e particelle chì vulete creà. Per disegnà u disignu nantu à a piastra d'acciaiu, aduprate un marcatore, una regula è un cumpassu. Duvete esse precisu quandu disegnate u vostru disignu, in particulare in quantu à a spaziatura di i fori. Una volta chì u disignu hè disegnatu nantu à a tavola, hè ora di principià à perforà i fori. Per fà questu, aduprate una pressa di trapano cù a punta di trapano adatta. Sicondu a dimensione di e particelle è u disignu, pudete avè bisognu di aduprà una trapano di dimensioni diverse. Perforate ogni foru pianu pianu è cù cura, assicurenduvi chì sianu pusizionati currettamente secondu u disignu.

Una volta chì avete perforatu tutti i fori in a piastra d'acciaiu, duverete assicurà chì u stampu sia pulitu è senza bave chì puderianu dannighjà i rulli. Pulite a piastra per rimuovere qualsiasi trucioli metallichi è aduprate una lima di metallu per liscià qualsiasi bordi ruvidi. Infine, date una bona lucidatura per assicurà chì sia liscia è senza imperfezioni.

piastra-stampu-1
piastra-2
piastra-3

A nostra cumpagnia

fabbrica-1
fabbrica-5
fabbrica-2
fabbrica-4
fabbrica-6
fabbrica-3

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

    Categurie di prudutti